Motivasjon,  Trening

Dette funker når jeg er deppa!

Ikke alle dager er like gode. Eller? :)

I dag var det min tur å ha en litt tung dag der jeg bare tenkte meg selv ned. Lite kjekt, lite sexy, lite kult og lite vits i. Men hva skal man gjøre?

Jo, snarest mulig rett og slett gjøre det som funker aller best for å få hodet på plass igjen kjappest mulig.

Oppskriften min er da 99,9% av tilfellene trening, og dagens «få teite tanker om meg selv bort» oppskriften ble:

  1. Push press 5×5
  2. Knebøy 5×5
  3. Glute brigde 5×5
  4. Stående roing 5×5

Digger denne treningsøkten som er Dag 4 på treningsprogrammet mitt. Kjører den ofte på søndager når kroppen min oftes kjennes for tung ut for å løpe, men er knall for litt tunge løft etter lørdagscheaten.

Ellers har jeg en rolig uke på jobb fronten, og planen er derfor å kjøre på med trening. Har jo som sagt en onseason i offseason periode nå siden jeg må ha noe å bryne meg på nå når jeg er inne i en periode der livet mitt ikke inneholder så mye jeg kan bruke energien min på ;)

Duracell? Yes, og det er som det jeg trives best. Note to my self <3

 

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *