Bodyfitness

Min treningsuke med dagsplan cardiodager

I går fortalte jeg dere at jeg har lagt plan for ukene mine framover. Jeg skal prøve dette ut april måned, og så evaluere.

Jeg deler uken min i 3:

  1.  Styrketreningsdager i hverdager
  2. Cardiodager i hverdager
  3. Helgetrening

I dag har jeg hatt cardiodag. Torsdager og mandager blir cardiodager. Her har dere min dagsplan for cardiodager.

Kl. 0600: Klokken ringer

Kl 0615: Ut for morgencardio i form av powerwalk

Kl. 0900: På plass på jobben.

Kl. 1730: Hjemme

Kl 1800: 45 min intervaller – hovedsak bakke- eller trappeintervaller.

Kl 1900: Huslige sysler, food prepp, og bijobb arbeid som bloggen og Eat& Train

Kl. 2200: Ingen mobil eller pc

Kl. 2230: Slukker lyset i hverdagen.

Blir knall dette. Skal bli digg å komme i litt bedre kondisjon igjen! Har ikke akkurat vært prioritert i det siste……Jeg kommer også til å legge opp til at intervallene kan byttes ut med venninneturer til Fløyen og lignende. Slik kan jeg kombinere raske turer i oppoverbakke med å være sosial også <3

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *