Bodyfitness

Ny treningsplan!

Da har jeg startet på ny treningsplan. Når det gjelder styrketreningen så har jeg lagt opp til 5 økter i uken. Jeg tenkte å vise dere alle øktene iløpet av uken.

Dagens to varme måltid bestod av mixet salat, mandelpoteter og indrefilet :)
Dagens to varme måltid bestod av mixet salat, mandelpoteter og indrefilet :)

Denne uken kommer jeg til å kjøre på med litt ekstra cardio da jeg ikke har vært så flink til det i det siste. Jeg skal minst ha:

  •  30 min cardio før frokost
  • 5 økter med 20-30 minutter intervaller
  • 2 langøkter på 45-60 min

Trenger sårt en boost nå, og oppleve at jeg kommer et steg videre. Utviklingen har stoppet litt opp igjen desverre. Men vi gir ikke opp! image

Jeg kjører 1 oppvarmingsøvelse før hver ny øvelse. 8-12 repitisjoner på hver øvelse, med maks fokus på hvert sett; så tungt som mulig, og tømme meg for hvert sett. Altså ikke stoppe før der ikke er mer å gi.

Dagens øvelser ble kjørt i hovedsak to og to:

Sittende sidehev og sittende bicepscurlimage imageimage imageFacepull og triceps push downimageimage image

Stående tricepspress og hammercurlsimage imageimageEn armsdrag kabel, singel øvelseimageimageVar så heldige å ha med meg disse to skjønnhetene fra teamet i dag. Alltid like kjekt, og jammen klarte vi å trene godt og effektivt også! <3imageI kveld har jeg og bikkja hatt oss en 6o minutters powerwalk i solen. Hver en solstråle må nytes for det er langt mellom de her i kalde Bergen :)

Nå venter en hyggelig telefonsamtale med en herlig jente jeg hjelper med livsstilsendring, før sofaen og Orange is the new black venter på meg.

God natt :) Ses i morgen <3image

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *