Mat

Pannekaker til frokost :)

Sovet lenge i dag og lyst på noe digg til frokost? Gjør som meg og lag deg pannekaker! :)

Du trenger følgende til en porsjon:

  • 50 gr havregryn

IMG_8585

  •  Eggehviter fra 2 egg

egg

  • 20 gram proteinpulver med valgfri smak

Til pannekaker foretrekker jeg proteinpulver med nøytral- eller vaniljesmak, men var tom så brukte sjokoladesmak i dag.

protein

  • Bland ingrediensene sammen.

IMG_8591

  •  Ha i litt bakepulver, og spe ut med vann til ønsket tykkelse på røren.

IMG_8592

IMG_8593

IMG_8595

 Jeg bruker å lage pannekakene tynne, og får slik flere pannekaker. I dag ville jeg prøve å lage en tykk, som en svele/lapp.

IMG_8596

IMG_8597

  • Ha på litt mager naturell kesam og skur uten sukker med ønsket smak, bær eller sukkerfritt syltetøy. Skal love deg at det smaker bedre enn det ser ut til :)

IMG_8600

Med dette i magen er jeg og musklene mine klar for dagens styrketrening. Satser på god kontakt og perser i dag :)

 

Del dette;

2 Comments

  • renate

    Hei:) Tusen for mange gode mat tips. Jeg benytter meg av disse til stor glede for resten av gjengen hjemme:) Men lurer på hvilket proteinpulver jeg skal velge til å ha i pannekaker og kaffe osv, noen innspill på det? Tenkte å prøve meg på pippi varianten din :)

    Mvh Renate

    • evytherese

      Hei Renate, Så hyggelig å høre! Det finnes et hav av proteinpulver på markedet. Personlig er Technutrition min favoritt. Den får du kjøpt på nettet, i noen helsekostbutikker og på XXL. Hilsen Evy Therese

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *