Mat

Planlegging for overtid

I morgen blir det en kjekk, produktiv men lang dag. Her er planen:

  • Styrketrening før jobb
  • Jobb til kl 16
  •  30 min rask gåtur
  • Jobb til kl 22

Når jeg skal sitte framfor pc i så mange timer må jeg legge opp til en god plan for mat. For å holde hodet på plass, og søtsuget unna må det bli en god miks av middagsmat og dessertlignende kos. Jeg har derfor lagt opp til følgende matplan:

Frokost: Havregrynsgrøt med mandler, og isfrappe med sjokoladeprotein.imageLunsj: Økologisk fulkornspasta med egg som jeg supplerer med en svær skål med salat til fra kantinen på jobben. imageRett etter gåturen: Cottagecheese, valnøtter og bringebær.imageOg til kveldsmat: torsk med poteter, gulrot og purreløk. Det samme som vi hadde til middag på søndag.imageI dag trente jeg etter jobb på Bergen Fitness. Liker meg så godt der! Ble ingen perser i dag,  men med en tennisalbue som fremdeles verker litt er jeg jo bare super glad at jeg kan få gjennomført treningene uten å bil for hemmet av armen.

Ellers har jeg jo helt glemt å fortelle dere at helgens formsjekk gikk veldig bra. Vekten har stått stille siste uke, men jeg har gått inn 0,5-1 cm på de fleste målepunkt bare på en uke likevel. Så vekten skal man ikke stole for mye på!

 

 

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *