Bodyfitness

Superøkt for flotte ben!

OoooooMmmmmmGgggggg for en økt! Coach sendte meg nytt treningsprogram i går, og dette bare MÅ du bare prøve! Tørr jeg si at gangsperren meldte sin ankomst bare 2-3 timer etter økten? Herlig!

Ikke noe simsalabim, men rett og slett en økt der bena fikk kjørt seg fra alle vinkler. At det i tillegg var lagt til benkpress og chins gjorde bare økten komplett super! Jeg smiler ennå :)

Fav trening 1Coach har lagt opp til helkroppsvariant på alle mine 5 styrkeøkter. Vi kaller de Trening A, B og C. Uken vil se slik ut:

  • mandag trening a
  • tirsdag trening b
  • onsdag trening c
  • torsdag trening a
  • fredag trening b
  • lørdag cardio i form av intervaller
  • søndag treningsfri

I tillegg kan jeg gå 30 min powerwalk hver dag etter eget ønske.

Jeg tenkte å ta dere med på de alle slik at dere etter endt uke har flere tips til gode treninger. Det blir med ande ord en uke med mye treningsprat. Men slik får jo dere gratis det jeg betaler for- ikke verst hva ;)

Del dette;

2 Comments

  • Frida

    Fantastisk fin blogg du har :) Leser den hver eneste kveld! Takk for deling av styrkeøktene. Selv trener jeg fullkropp 3 dager i uken, ettersom jeg løper en del også. Er det mulig å kjøre a,b,c bare? Eller burde man ideelt sett kjøre programmet flere enn tre dager i uken?

    • evytherese

      Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Frida! Klart du kan kjøre «bare» A, B og C. B får du i kveld :) Anbefaler deg så godt det lar seg gjøre å fordele styrkeøktene iløpet av uken, f eks mand, onsd, fred. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *