Mat,  Motivasjon,  Trening

Se mine fettreduserende planer for uken!

Etter en herlig helg er det tid for å sette mål for en hektisk uke både på jobb og fritid.

For å ha energi til alt som står på planen er det NB for meg å trene godt og ha en plan for det jeg skal gjøre – jobb og privat.

Min digitale kalender ser ut som et fargekart. Hver aktivite- jobb og privat – har sine fargekoder, og tiden er nøye planlagt for hva jeg skal gjøre når.

Søndag er dagen for å sette mål for den private delen av uka.

Jeg bruker også søndagen til å komme litt på forskudd når det gjelder å få gjort det som kan gjøres klart på forhånd.

Her har du mine planer kost, trening, sosialt med mer. Avtalen for den sosiale delen har blitt satt tidligere så der er mål allerede oppnådd, og jeg synes det er en god leveregel å gjør noe sosialt med venner minst 1 gang i uken. De fleste vil jo være med på noe aktivt, så slik blir det oftest to mål i en aktivitet – vinn vinn :)

Så da gjenstår det å starte uken godt med å komme seg tidsnok i seng i kveld. Gir meg ikke i kampen om nok søvn ;)

Og evalueringen får du selvsagt i detalj på lørdag :)

 

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *