Mat,  Trening

Kylling, chips og cardio mix :)

Ikke til å legge skjul på at man kan bli litt matlei når man går på fitnessdiet, og måltidene blir lett veldig like. Så i dag bestemte jeg meg for å gjøre litt mer ut av det, og det ble det beste jeg har smakt på lenge.
image
Slik laget jeg chips:
Skrell og skjær opp søtpoteter i skiver ved hjelp av en ostehøvel, spre det utover en rist med bakepapir, og ha på ønsket mengde salt. Stekes i bakerovnen på 200 grader i ca 15 minutter.image
image
image
image
Stek ønsket mengde kylling i stekepanne og bruk ønsket krydder.
image
Kok opp brokkoli, fres den i blender, sammen med litt av kokevannet, salt og pepper, for purrekonsistens.
image image
Det ble noe av det nydeligste jeg har spist på lenge, og ble prikken over i`en på en ellers så nydelig vinterdag.
Har hatt flere turer med cardio allerede i dag, dog med ulik intensitet, og flere er i vente.
På den ene var jeg så heldig å ha godt selskap, og fikk ekstra trim med lille Elina på ryggen. Dette er jo en super fordel for de som er småbarnsforeldre: cardio og styrketrening i en og samme økt. Tror jeg må låne henne oftere fremover!
image
image
Sol eller ikke, må også innom SATS i dag for litt bentrening. Hjelpe meg så priviligert jeg er. Heldig som har en kropp som fungerer og som kan nyte alt dette: god mat, tur og trene som jeg vil å ønsker. Viktig å minne seg selv på det oftere.

Håper din søndag også har vært fin <3 Del gjerne med meg :)

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *