Bodyfitness

Min plan for helger

Lørdag, og var oppe kl 0545 siden jeg skulle kjøre venninne på flyplassen for en velfortjent ferie. Herlig for det betyr at denne dagen blir lang nok til å gjøre det jeg har på planen, samt at jeg får tid til å chille også. Planen i dag er å få ting litt på stell i huset slik at jeg bare kan surfe gjennom påsken som skal tilbringes hjemme i år. Eller, det er i alle fall det som er planen – man vet jo aldri hva som plutselig frister :)

Skal trene med herlige jenter som er med i Eat & Train gjengen i dag. Blir digg å ikke bare chatte med de via facebook gruppen.

I torsdagens innlegg jeg vist dere min plan for cardiodager. Jeg har nok en plan for helgene mine også ;)

Helgene mine skal ha fokus på 5 ting:

  • Søvn
  • Trening i form av styrketrening
  • Huslige ting
  • Familie og vennekos helst i form av aktivitet
  • Bijobben

Blir du svett? Ikke jeg :) Jeg er nemlig ikke glad i fri uten en plan. Eller, jeg kan ha dager der jeg ikke gjør noe, men da har jeg planlagt for det.

Slik tenker jeg det:

Kl.  09: Sovet nok og være klar for powerwalk før frokost

Kl. 1030: Kommet meg ut døren for styrketrening

K. 1300: Være klar for resten av dagen og det som står på programmet som tur med familie, venner, bijobben, huslige ting – eller hva det nå skulle være.

Innen kl 2000: Ha gått meg en kveldstur på minimum 20 minutter før jeg finner sofaen eller møter venner.

Hmmm, gleder meg til helgene fremover allerede!

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *