Bodyfitness

Noen utfordringer å tygge på….

Akillesen er ennå ikke bra, men jeg nekter å la det stoppe meg så lenge jeg ikke får vondt av det jeg gjør. I dag gikk det ikke så bra da jeg ville prøve meg på en real powerwalk på flat vei. Etter 25 min sa det plutselig stopp, så da vet jeg at det ikke går ennå. Så i morgen blir det å ta frem sykkelen igjen.

Hva jeg trener hvilke dager er litt forskjellig da coach har satt opp en mer fleksibel plan så jeg selv kan velge hva jeg trener når, alt etter hva vi finner på i ferien. Så lenge jeg får 4 styrkeøkter pr uke er det helt det samme når jeg trener de.  Men jeg etterstreber å følge oppsatt plan – og i alle fall styrke/cardio annen hver dag.

Sliter litt mer med å finne ut hva som er passelig kcal nivå å ligge på når jeg nå trener så mye mindre cardio. Har tydeligvis vært litt for optimistisk og trodd at jeg kunne ligge på det samme uten at det skulle føre til noe særlig vektøkning, men nei….Så her må det gjøres noen justeringer. Jeg kutter noen få kcal fra mitt normale inntak,  og gir det en liten uke før vurdering – og slik holder jeg det gående til jeg finner balansen. Jeg vil jo kunne spise mest mulig. Derfor kutter jeg ikke bare mye så det blir en form for diett til jeg er tilbake til trivselsnivået. Det vil jeg jo bare få mindre energi av, og jeg vil jo holde kruttet oppe på styrketreningene. Nei, mat er viktig. Så pass har jeg lært på denne reisen!

Dette er helt mitt valg og ikke min coach. Men for meg er det viktig å trives med den formen jeg har, og den skal fungere for meg i hverdagen. Så lenge jeg har godt med overskudd, og har gode treninger er jeg happy :)sommertreningPst: I våre kurs i Eat & Train viser vi våre deltakere hvor mye herlig mat man faktisk kan spise om man bare velger de næringsgode matsortene. Er du ennå ikke med i gjengen? Registrer deg på vårt gratiskurs, og du vil få mail når vi åpner opp for nye kursrunder. En ting kan jeg garantere – deltakerne kan fortelle om flotte resultater! Klart de har – de får jo min egen oppskrift :)

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *