Trening

Klar for en ny treningsuke?

Søndag kveld, treningsbaggen er pakket, matboksene klar og mandagen kan bare komme :) Jeg er klar for en ny uke, og denne blir heller ikke fri for trening. Her kjører vi på!

Da jeg får besøk til helgen, og skal ha jentefest lørdag, har jeg mål av meg om å bli ferdig med alle styrketreningene fredag. – Satser på at det holder :) Lørdag og søndag blir slik cardiodager, da det alltid er tid og deilig med en powerwalk – uansett form – etter en ranglekveld. Dersom energien er på topp og tiden strekker til satser jeg på en sirkeltrening søndag kveld. Trening uke 2
Ellers legger jeg fremdeles mye cardio inn for å få kroppen balansert igjen. Vannet har begynt å forsvinne og venne seg til enkelte innskudd av annen type mat – heldigvis. Det er faktisk vondt å gå rundt med sprengte legger, vann under fotsålene og hud på armer som står i spreng bare du bøyer de litt.

Håper du blir med på treningsplanen så godt du kan! Husk at alt er bedre enn ingenting, og at jeg bruker mye tid på trening! Er ikke sikkert du har mulighet for det, og det er selvsagt helt greit. Trener du styrke 3 dager i uken hadde jeg lagt vekt på helkroppsprogram. Under fanene bodyfitness og trening finner du tips til ulike programmer, og flere kommer. Har du spørsmål er du velkommen til å skrive en kommentar under her. Det er bare kjekt, og jeg skal svare så godt jeg kan.

God treningsuke til både deg og meg :)

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *