Trening

Ny giv med ny treningsplan

Jeg har de siste 4 ukene – før skaden tok meg – trent styrke 5 dager i uken med fordeling 2 dager ben og 3 dager overkropp. Jeg har lagt på 4-5 sett x 5 repetsisjoner. Nå tenkte jeg å ha fokus på 5 x 10-12 – for å bygge mer, nå når eg er på godt overskudd, kan man trygt si :)

Jeg må fremdeles være obs på armen, men skal begynne superforsiktig kommende uke. Jeg kommer til å prøve, med lette vekter og mange repetisjoner. Går det ikke finner jeg bare på noe. Må bare kjøre på nå for å komme tilbake i gode rutiner igjen. Jeg kjenner at tilfeldige dager rett og slett ikke funker for meg. Er ikke meg selv da, og det er jo det det livet handler om. Finne sin måte å leve det på <3 scenen trenigsuke

I tillegg til dette planlegger jeg med 3 morgencardio på a` en time, og 3 stk 30-40 minutters intervaller i tillegg til Fitnessfruetreningnen på søndager.

Fokuset er å komme seg på scenen igjen – det kribler i magen bare av tanken. Må tenke positivt, og satset på at betennelsen i armen bare er en kortvarig greier. Er rar, men gleder meg som en unge til diett igjen (og masse cardio ;)

 

 

Del dette;

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *